Contact
Vari Village, 84100 Syros, Greece
info@kamelo.gr
+30 22810 61217
Widget ImageWidget Image
Widget ImageWidget Image
Widget ImageWidget Image
Widget ImageWidget Image
Follow
Ενημέρωση COVID-19
  /  News   /  Ενημέρωση COVID-19

Ενημέρωση COVID-19

Ενημέρωση COVID-19

Αγαπητοί ταξιδιώτες, συνεργάτες και φίλοι,

Ελπίζουμε ότι εσείς και οι οικείοι σας είστε καλά στην υγεία σας και ότι δεν έχετε υποστεί τις συνέπειες αυτής της πρωτόγνωρης κρίσης που βιώνει ολόκληρος ο πλανήτης.

Η νέα συνθήκη που δημιουργεί η εξάπλωση του COVID-19 επιτάσσει πρόσθετα προληπτικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας. Για εμάς στο Hotel Kamelo, η προάσπιση της δημόσιας υγείας και της υγείας των επισκεπτών, των εργαζόμενων και των συνεργατών μας, αλλά και της τοπικής κοινωνίας αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα. Γι’ αυτό εργαζόμαστε μεθοδικά, ώστε να μπορέσουμε να σας παράσχουμε ένα ασφαλές περιβάλλον διακοπών και χαλάρωσης, καθώς και τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στον προγραμματισμό του ταξιδιού σας.

Προς το παρόν στην Αστυπάλαια δεν έχει αναφερθεί κάποιο κρούσμα COVID-19 και ευχόμαστε αυτό να μην αλλάξει στο επόμενο διάστημα. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και τηρούμε με ευλάβεια τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των Ελληνικών Αρχών.

Στο Hotel Kamelo προετοιμαζόμαστε συστηματικά για την στιγμή που θα σας καλωσορίσουμε στο επόμενο ταξίδι σας στην Αστυπάλαια, επαναπροσεγγίζοντας τις λειτουργίες μας, ώστε να είμαστε σε θέση να σας υποδεχτούμε με ασφάλεια. Σε συνέχεια των νεότερων οδηγιών της Κυβέρνησης, το ξενοδοχείο μας θα ανοίξει για φέτος στις 29 Ιουνίου 2020, ενώ το τμήμα κρατήσεών μας είναι ήδη σε λειτουργία.

Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει αυτή τη σελίδα με αναλυτικές οδηγίες και πληροφορίες για την πολιτική του ξενοδοχείου μας λόγω του κορωνοϊού, η οποία θα ανανεώνεται ανάλογα με τις εξελίξεις. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε και με την ομάδα Υγιεινής και Ασφάλειας (Hygiene & Safety) στο email healthandsafety@hotel-kamelo.gr.

Εκ μέρους της ομάδας του Hotel Kamelo, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την συγκινητική σας υποστήριξη όλο αυτό το διάστημα.

Η ανάγκη να ταξιδέψουμε, να ανακαλύψουμε νέους τόπους, να ζήσουμε νέες εμπειρίες δεν πρόκειται να σταματήσει. Μέχρι να ανταμώσουμε, θα συνεχίσουμε να ταξιδεύουμε νοερά στις ομορφιές της Αστυπάλαιας με τη βοήθεια της τεχνολογίας και των social media. Άλλωστε η ελπίδα είναι σαν τη θάλασσα, δεν μπορεί ποτέ να σταματήσει.

Μέχρι να συναντηθούμε, μένουμε υγιείς, μένουμε ασφαλείς.

Καλή αντάμωση!

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Sofia
Γενική Διεύθυνση Hotel Kamelo

ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Είμαστε υπερήφανοι που στο Hotel Kamelo έχουμε περιλάβει στην λειτουργία μας αυστηρά πρότυπα καθαριότητας και υγιεινής. Παρακολουθώντας στενά τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ελληνικής Κυβέρνησης, έχουμε φροντίσει να υιοθετήσουμε πρόσθετα προληπτικά μέτρα με στόχο την καλύτερη θωράκιση απέναντι στον κορωνοϊό, ώστε να παρέχουμε ένα ασφαλές περιβάλλον για τη διαμονή των επισκεπτών και την ατομική προστασία των μελών της ομάδας μας.

Με στόχο να επιτύχουμε τα υψηλότερα πρότυπα καθαριότητας και υγιεινής, έχουμε συνάψει συνεργασία με πιστοποιημένη εταιρία, με σκοπό την υγειονομική θωράκιση του ξενοδοχείου σύμφωνα με αυστηρά πρότυπα και την πιστοποίηση των πρακτικών που ακολουθούμε, αλλά και την μεθοδική εκπαίδευση του προσωπικού μας.

HOTEL KAMELO TEAM

Έχουμε φροντίσει ώστε κάθε μέλος του προσωπικού μας να διαθέτει μέσα ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) και να λαμβάνει ειδική εκπαίδευση με σκοπό να ακολουθεί τις νέες αυστηρότερες διαδικασίες υγιεινής και προστασίας στις καθημερινές εργασίες.

Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει ειδική ομάδα Υγιεινής και Ασφάλειας (Hygiene & Safety), η οποία επιβλέπει την ασφαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του ξενοδοχείου μας, δίνει οδηγίες και κατευθύνει το προσωπικό εφόσον χρειάζεται, σύμφωνα με τις οδηγίες των Αρχών.

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ & ΟΡΟΦΟΚΟΜΙΑ

Για την ασφάλεια όλων μας, έχουμε υιοθετήσει πολύ αυστηρό καθεστώς καθαρισμού και διεξοδικής απολύμανσης σε όλα τα δωμάτια, τους κοινόχρηστους χώρους και τους χώρους προσωπικού. Τα δωμάτια παραμένουν κενά για τουλάχιστον για 24 ώρες πριν υποδεχτούν τους επόμενους επισκέπτες. Οι υπηρεσίες πλυντηρίου και σιδερώματος λινών και ρούχων γίνονται από το προσωπικό του ξενοδοχείου, σε δικές μας εγκαταστάσεις, με σκοπό την αποφυγή επαφών εκτός ξενοδοχείου.

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Περιορίζουμε τον συνωστισμό και τον συγχρωτισμό στην Υποδοχή και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους. Παροτρύνουμε τους επισκέπτες να χρησιμοποιούν την υπηρεσία “Fast Check-in” πριν την άφιξή τους και να προτιμούν τους ανέπαφους τρόπους πληρωμής.

Διατίθενται απολυμαντικά σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου και ενθαρρύνουμε την τακτική χρήση τους από το προσωπικό και τους επισκέπτες. Επίσης, διατίθενται ατομικές υφασμάτινες μάσκες κατόπιν αιτήματος, ενώ οι επισκέπτες και το προσωπικό μπορούν να θερμομετρούνται εξ αποστάσεως στον χώρο της Υποδοχής με θερμόμετρο ανέπαφης μέτρησης μετώπου. Επισκέπτες εκτός των ενοίκων του ξενοδοχείου επιτρέπονται μόνο κατόπιν επικοινωνίας και συνεννόησης με την Υποδοχή.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Διενεργούνται τακτικότεροι και πιο εντατικοί έλεγχοι συμμόρφωσης με τα πρότυπα ασφάλειας τροφίμων, τον καθαρισμό και την απολύμανση της κουζίνας και των χώρων αποθήκευσης.

Η προσωποποιημένη υπηρεσία πρωινού μας “Grandma’s Breakfast” συνεχίζει να βρίσκεται καθημερινά στη διάθεσή σας με την πρόσθετη υπηρεσία της ανέπαφης παράδοσης. Για σερβίρισμα του πρωινού στην ειδική αίθουσα, απαιτείται κράτηση εκ των προτέρων, ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός των ενοίκων. Η ίδια πολιτική ισχύει σε όλες τις υπηρεσίες F&B. Επίσης, έχουμε προσθέσει την υπηρεσία “Grandma’s Breakfast Basket”, όπου κατόπιν συνεννόησης σας παρέχουμε τα πιο φρέσκα τρόφιμα από την αστυπαλίτικη γη για να φτιάξετε οι ίδιοι το πρωινό σας.

HOTEL KAMELO TRAVEL FLEX – ΤΑΞΙΔΕΨΤΕ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ

Λαμβάνοντας υπόψη τη ρευστότητα των καταστάσεων που βιώνουμε και κατανοώντας τη δυσκολία μακροπρόθεσμου προγραμματισμού, αναπροσαρμόσαμε την πολιτική και τους όρους των κρατήσεων, ώστε να προσφέρουμε τη μέγιστη δυνατή ευελιξία. Δεσμευόμαστε να παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, προκειμένου να επεκτείνουμε περαιτέρω τις κινήσεις μας, εάν αυτό κριθεί αναγκαίο.

Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις, κρίναμε σκόπιμο να επεκτείνουμε την πολιτική Hotel Kamelo Travel Flex” ώστε να συμπεριλάβουμε όλες τις κρατήσεις εντός της σεζόν 2020. Πιο συγκεκριμένα προσφέρουμε δικαίωμα δωρεάν ακύρωσης έως 7 ημέρες πριν από την άφιξή σας, δυνατότητα επαναπρογραμματισμού του ταξιδιού σας, αλλά και voucher για το 120% της προκαταβολής σας εάν μεταφερθεί στο 2021.

Οι επισκέπτες στους οποίους απαγορεύεται να ταξιδέψουν προς το ξενοδοχείο για το οποίο έχουν κάνει κράτηση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, θα έχουν απαλλαγή από την ποινή ακύρωσης ή αλλαγής σε περίπτωση απευθείας κράτησης.

Στόχος μας είναι να έχετε το χρόνο και την άνεση να σκεφτείτε και να προγραμματίσετε το ταξίδι σας όσο το δυνατόν πιο κοντά χρονικά, χωρίς άγχος και επιπλέον προβληματισμούς.

ΤΟ HOTEL KAMELO ROOM2GIVE ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στις σημερινές έντονες καταστάσεις που βιώνουμε, αναγνωρίζουμε την ακούραστη προσπάθεια των γιατρών και των νοσηλευτών του Ε.Σ.Υ. στα νοσοκομεία αναφοράς.

Ως κοινωνικά υπεύθυνη και ευαίσθητη επιχείρηση, στα πλαίσια του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας Hotel Kamelo Room2Give”, θα προσφέρουμε 90 δωρεάν διανυκτερεύσεις σε γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας των νοσοκομείων αναφοράς όταν η Xώρα βγει από την υγειονομική κρίση λόγω του COVID-19.

Αν ανήκετε στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των νοσοκομείων αναφοράς, πατήστε εδώ για να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας, καθώς θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

KALLICHORON’S LOYALTY CLUB – A SEA OF PRIVILEGES 

To Hotel Kamelo Loyalty Club είναι ένα μοναδικό πρόγραμμα προνομίων και επιβράβευσης, ώστε οι επισκέπτες μας να επωφελούνται από τη διαμονή τους στο Hotel Kamelo.

Οι ταξιδιώτες που έχουν επισκεφθεί ξανά το ξενοδοχείο μας, ως μέλη του Kamelo’s Club, θα αναβαθμιστούν αυτόματα στην επόμενη βαθμίδα προνομίων και θα επωφεληθούν από τα μοναδικά προνόμια που περιλαμβάνει τόσο για την φετινή όσο και για την επόμενη τουριστική περίοδο (Απρίλιος – Νοέμβριος 2021).

Το Hotel Kamelo είναι έτοιμο, όπως πάντα, να καλωσορίσει τους ταξιδιώτες με τη σιγουριά και την ζεστή φιλοξενία που γνωρίζετε.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Έχουν διαγνωστεί περιστατικά COVID-19 στην Αστυπάλαια;

Στην Αστυπάλαια δεν έχει αναφερθεί κάποιο κρούσμα COVID-19 έως σήμερα και ελπίζουμε να παραμείνει έτσι.

  • Στην περίπτωση που διαγνωστεί κάποιο κρούσμα COVID-19 όσο διαμένω στο ξενοδοχείο, τί είδους βοήθεια/ υποστήριξη θα πρέπει να περιμένω από το ξενοδοχείο;

Στο Hotel Kamelo πιστεύουμε ότι δυσκολίες όπως αυτή που βιώνουμε καθιστούν την υψηλών προδιαγραφών και ασφαλή φιλοξενία ακόμη πιο αναγκαία. Αναλογιζόμενοι στο πόσο η κατάσταση με τον COVID-19 έχει επηρεάσει τόσο τους επισκέπτες όσο και τους συνεργάτες μας, στο Hotel Kamelo καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και να προσφέρουμε κάθε δυνατή στήριξη.
Έχουμε καταρτίσει ένα αναλυτικό πλάνο ανταπόκρισης σε περίπτωση αναφοράς κρούσματος COVID-19 στο ξενοδοχείο μας. Όλοι οι ένοικοι θα ενημερωθούν άμεσα και θα προβούμε σε όλες τις αναγκαίες κινήσεις, ώστε το περιστατικό να απομονωθεί από το υπόλοιπο σύνολο του ξενοδοχείου. Ο ένοικος που νοσεί θα εξυπηρετείτε κατά αποκλειστικότητα από ένα συγκεκριμένο μέλος της ομάδας Υγιεινής και Ασφάλειας (Hygiene & Safety). Η Υποδοχή βρίσκεται στη διάθεση των ενοίκων για οποιαδήποτε βοήθεια ή πληροφορία.

  • Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που μειωθεί η διάρκεια των διακοπών μου λόγω κρούσματος κορωνοϊού;

Σε περίπτωση που μειωθεί η περίοδος της διαμονής σας λόγω περιστατικού COVID-19 κάποιου ενοίκου, δικαιούστε voucher για το υπόλοιπο των ημερών σας, το οποίο μπορεί να εξαργυρωθεί έως τις 30/11/2021.

  • Που βρίσκεται το πλησιέστερο ιατρικό κέντρο σε περίπτωση που χρειαστώ ιατρική βοήθεια;

Το Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο της Αστυπάλαιας βρίσκεται μόλις σε ένα χιλιόμετρο απόσταση από το ξενοδοχείο (3 λεπτά περίπου με το αυτοκίνητο). Εάν δεν αισθάνεστε καλά οποιαδήποτε στιγμή, παρακαλούμε όπως ενημερώσετε άμεσα την Υποδοχή.

  • Πώς γίνεται ο καθαρισμός και ποιος έχει πρόσβαση στο δωμάτιό μου;

Το προσωπικό του καθαρισμού έχει πρόσβαση στα δωμάτια, πάντα με τον απαραίτητο προστατευτικό εξοπλισμό. Υπηρεσίες συντήρησης θα αποφεύγονται στα δωμάτια που διαμένουν ένοικοι. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, θα ενημερώνονται οι ένοικοι του δωματίου εκ των προτέρων.

  • Ποια διαδικασία ακολουθείται για την παρασκευή γευμάτων;

Όλα τα γεύματα παρασκευάζονται στο Hotel Kamelo με σκοπό την αποφυγή επαφής με άτομα εκτός ξενοδοχείου. Το προσωπικό διαθέτει τον απαραίτητο προστατευτικό εξοπλισμό και έχει λάβει ειδική εκπαίδευση και πιστοποίηση, ώστε να ακολουθεί όλους τους κανόνες υγιεινής κατά την παρασκευή των γευμάτων. Υπάρχει, επίσης, η επιλογή της ανέπαφης παράδοσης των γευμάτων χωρίς επιπλέον χρέωση.

  • Πώς γίνεται η επιστροφή στην Αθήνα σε περίπτωση που σε περίπτωση που νοσήσω;

Εάν δεν αισθάνεστε καλά οποιαδήποτε στιγμή, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Υποδοχή του ξενοδοχείου ώστε να ενημερώσουμε άμεσα το Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο της Αστυπάλαιας στο τηλέφωνο 2243061222 και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) στο τηλέφωνο 1135 ή 210 5212054 (όλο το 24ωρο), για περαιτέρω οδηγίες και ενημέρωση σχετικά με την επιστροφή του ασθενούς στην Αθήνα.

Skip to content